11 April 2011

letting off

yes I am. my very own classmate, my very one friend, ko nganok aku giney tek?? Fuck? Cibai? nang kacak bahasa ko.. words ku sik expect dari kawu since ko rapat ngan aku bah. then ko nganok2 kedak ya, like as if aku sengaja la tek??

mun ko mok tauk la, I didnt even finished my lunch since ada suddened AGM meeting tadik pasal pencalonon President etc etc. aku terpaksa ulang balit apa nok aku sebut last Friday kat org Part 1 and 2 degree bah. esok last pengundian. meeting til kol 2. kakya direct gik ku gi unit keselamatan beri keterangan tentang sticker kreta. ko tauk sik aku dapat kenak buang eyhh??! ko tauk sik betapa takut aku time ya ?? tapi nasib terbukti ku sik salah.aku beri keterangan. Clay and Coln yang salah bah. jadi aku lepas. and ko mok tauk sik lamakkkk guard ya lecture nya duak?? and I had to be there cuz jadi SAKSI. ended around 3:45p.m. aku gi library. sikda gik plug for my laptop. ko pun tauk nak laptop aku rosak battery eyh?!

so, ku mok tanyak kawu, ada masa kah aku mok check assignment kita ya?

and then, dah ku dalam class, aku tunggah kawu,so that ko berik aku pendrive and aku check/edit, pi pa yang ku dapat? ko hempas barang. ko tunjuk muka manas. ko membebel pa smua. come on la. time ya time ku mok polah kerja since Sir gik busy, kawu indah sikmok beri pendrive ngan aku. kakya aku text kawu pa smua,aku explain dari A ke Z, ko bising2 madah ko sikkan baca msg aku. hebat lah kwu kdak ya??

mun kawu mok manas giney pun, at least ko tauk dolok apa sebab org camtok camtok ka. tok sik, ko mbak palak dirik jak, neyndak aku manas. pi aku manas kat kawu, ada ku tengking ko kdak ya?? sanggup gik ku gi toilet nangis sia tek ngenang ku tahan manas ku kat kawu eyh. aku text kawu,ko sik baca nak? bagusla. nothing to do with me anymore. ive done my part. ko mok polah apa ngan assignment ya,ko polah la.

i can do own my own! cuz nang byk part aku yang polah bah. tok aku sik polah sikit, ko tunjuk belang. aku taukla ko period. hampeyyy juak sikpat control emosi ko ya? ishhh...

No comments:

Post a Comment